Monday, April 29, 2024
  • time : 10:17
  • Date : Thu Mar 28, 2024
  • news code : 7293
روابط عمومی شهردای رامسر/نقش پژوهش به عنوان پایه و اساس توسعه و پیشرفت

به گزارش روابط عمومی شهرداری رامسر:

نقش پژوهش به عنوان پایه و اساس توسعه و پیشرفت و نگاه علمی به پشتوانه های اعمال برای اینده و به تصویر کشاندن خردمندانه اینده برای مردم و با مردم است.

خوشبختانه امروزه همه مدیران شهری نیز بر این باورند که در موضوعات مهم شهری و نحوه ی خدمات رسانی به شهروندان باید تحقیق و پژوهش در اولویت امور باشد. حوزه های مختلف شهری اعم از حمل و نقل، فرهنگی، عمرانی، زیست محیطی و بهداشتی، قبل از هر نوع اقدام توسعه ای باید مورد پژوهش قرار گیرند تا نقاط ضعف و قوت سیستم شناسایی شوند.

بنابراین پژوهش و مطالعه باید در همه بخش های مدیریت شهری به عنوان یک ضرورت برای تصمیمات جامع شهری عملیاتی شود.

در همین راستا جلسه هم اندیشی تهیه و تدوین سند چشم انداز ۲۰ ساله و برنامه ۵ ساله شهرداری رامسر با حضور شهردار ،مدیران و مشاور طرح در سالن اجتماعات شهرداری رامسر برگزار گردید.

سند چشم انداز رامسر با مشارکت مردم و نهادها و ادارات و با محوریت شهرداری تهیه خواهد شد و با رویکرد و نگاه محله محوری تهیه می گردد و با مشخص شدن برنامه های شهرداری در شش ماهه دوم سال جهت تنظیم بودجه سال ۱۴۰۴ با برنامه مدون می توان گام برداشت . امید است در این مسیر زیبای علمی و تخصصی همه ادارات،ارگانها ، نهادهای و همه اقشار جامعه یاری رسان مدیریت شهری باشند.هدف ما هدفمند کردن ،بهبود سیستم برای رقابت پذیری است زیرا وقتی شناخت بیشتر باشد و اقتضائات و ضرورت ها به خوبی شناسایی گردد، قدم های محکم تری برداشته می شود

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0