• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ 
  • کد خبر : ۶۹۰۶
اجرای تئاتر خیابانی با موضوع سد معبر در شهر

 



فرهنگ و هنر سد راهِ سد معبر می‌شود

✍به گزارش روابط عمومی شهرداری رامسر:

 وقتی خیابان‌ها پر از خودروهای رنگارنگ شد دیگر هیچ عابر پیاده ای نتوانست با خیال راحت رفت و آمد کند، این موضوع سبب شد برای عبور عابران پیاده با دغدغه کمتر و ایمنی بیشتر پیاده‌روهایی در گذر خیابان‌ها شکل بگیرد. اما این راحتی عبور، دوام پیدا نکرد و با شکل گرفتن مغازه‌ها و واحدهای تجاری در خیابان‌های شهر و اشغال حجم قابل توجهی از فضای پیاده روها به واسطه اجناس مغازه داران، تنها نامی از پیاده رو زیر حجم انبوهی از کالا باقی ماند. راه‌های زیادی رفته شد تا شهروندان بتوانند از حق طبیعی خود استفاده کنند و در این بین فرهنگ‌سازی اصلی‌ترین مسیر بوده است.

✍در همین راستا امور اجتماعی و فرهنگی، روابط عمومی شهرداری رامسر با مشارکت آموزشگاه بازیگری تئاتر فردا به مدیریت آقای هوشنگ امیدی نژاد در دو نقطه شهر تئاتر خیابانی با موضوع سد معبر را به نمایش گذاشتند تا فرهنگ و هنر در این مسئله اثرگذار باشند.

شایان ذکر است خدمات شهری شهرداری رامسر در یک اقدام ارزشمند نسبت به رفع سد معبر در گام اول با نصب بنرهای اخطار کسبه متخلف،تذکر لسانی و کتبی اقدام نموده است، امید آن داریم کاسبان بازار به حرمت شهر و شهروندان محترم از هر گونه سد معبر در شهر خودداری نمایند و در این طرح کمک رسان همکاران خدمات شهر باشند.


روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رامسر
@shahrdariramsar
https://www.instagram.com/shahrdariramsar
https://eitaa.com/joinchat/91619553C58047e2223

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0