• ساعت : ۰۹:۲۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ 
  • کد خبر : ۷۱۶۰
روابط عمومی شهردای رامسر/شهردار رامسر در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری رامسر در دهه مبارك فجر

شهردار رامسر در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری رامسر در دهه مبارک فجر

بودجه پیش بینی شده سال ۱۴۰۳ شهرداری رامسر ۴۳۰ میلیارد تومان است

ساماندهی سایت زباله و اجرای پروژه هدایت آبهای سطحی و ساماندهی باغ و بازگشایی معابر از اولویت های شهرداری رامسر است توجه به زیر ساخت ها احترام به شخصیت شهرهاست

به گزارش خبرنگار مهر، علی امینی شاد در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری رامسر در دهه مبارک فجر با بیان اینکه جمع آوری آبهای سطحی پروژه میان مدت بوده که در سه فاز اجرایی گردید، گفت: در پروژه هدایت آبهای سطحی اولویت محل های کم برخوردار بوده که در خیابان شهدا، کوی تعاونی و خیابان استاد مطهری عملیاتی گردید و ادامه دارد.

وی با تاکید بر ساماندهی سایت زباله بعنوان یک اولویت مهم در حوزه مدیریت شهری تصریح کرد: پروژه ساماندهی سایت زباله استارت خورد و ۹۰درصد عملیات فرایند پیش تصفیه شیرابه انجام شده و برای ساخت  طرح ریجکت سوز از وام استفاده می‌کنیم که در حال اتمام این فرایند هستیم و انشاالله قبل از پایان سال قرارداد را با نگاه سرمایه گذاری منعقد خواهیم کرد.

شهردار رامسر افزود: در اسفند ماه سال جاری قراداد با شرکت دانش بنیان منعقد میشود و در اواخر فروردین فعالیت اجرایی آغاز خواهد شد. وی درباره اقدامات شهرداری رامسر در باغ ۳۳ هکتاری خاطر نشان کرد: طراحی برای ساماندهی،مرمت و احیای باغ ۳۳هکتاری انجام شد و پیمانکار پروژه حوضچه آرامش رودخانه پلنگ رود آغاز بکار کرد که هم برای آرام سازی طغیان برای امنیت و هم  جهت فعالیت های گردشگری است.

وی در ادامه افزود: قرار داد اجرای پروژه برای ساماندهي ضلع شرقی باغ ۳۳ هکتاری با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان منعقد شد و بزودی آغاز خواهد شد

امینی شاد با عنوان اینکه در رودخانه صفارود یازده هکتار زمین های چپ و راست رودخانه استحصال شد که در اجاره شهرداری قرار میگرد و برای طراحی فضای مطلوب گردشگری  عملیاتی خواهد شد گفت: این پرونده در کمیسیون امور آب منطقه ای استان مازندران قرار دارد و پروژه هایی چون  بریدهای عرضی ،سد لاستیکی و دیواره سازی  در رودخانه صفارود اجرایی خواهد شد.

وی یکی از چالش های حوزه شهری را  نداشتن کمربندی عنوان کرد و افزود:  بدلیل عدم وجود کنار گذر یا کمربندی برای عبور  ترافیک عبوری ، هزینه های سنگین مادی و معنوی  آن بر دوش مدیریت شهری و مردم است.

وی افزود :در بحث بازگشایی ها ،بازگشایی دیگری در چند رو آینده در راه است و انشاالله باعث کم کاهش گره ترافیکی چهار راه منا خواهد شد و این خیابان به موازات بلوار معلم خواهد بود و گام بعدی حتما خیابان  شبکه بهداشت است و سال آینده خیابان لپاسر را نیز خواهیم داشت. شهردار رامسر گفت: طراحی و حتی اجرای خیابان ۲۵ متری فرودگاه واقع در ضلع جنوب فنس فرودگاه با نام خیابان شورا در دوره سوم  تصویب و شروع بکار کرده بود که با ممانعت فرودگاه روبرو شدیم و مجبور به انتخاب گزینه بعدی یعنی بازگشایی خیابان قائمیه شدیم امینی شاد تصریح کرد: فرصت ۱۳ بهمن یعنی روز  تالاب ها را غنیمت شمردیم و با معاونت محترم رئیس جمهور یعنی دکتر سلاجقه گفتگو داشتیم برای اخذ وام برای خرید زمین های شالیزار ضلع جنوب فرودگاه برای حفظ وضع موجود یعنی  شالیزار تا در این فضا ساخت وساز نشود و حتی  فضای مناسبی است تا به جنگل و تالاب تبدیل کنیم.

شهردار رامسر با اشاره به اقدامات انجام شده افزود : در شمال پروژه قایمیه ،خیابان ۲۵ متری فرودگاه معروف به خیابان شورا  و شمال فرودگاه خیابان ۴۵متری را داریم  که انشاالله  با کمک و همراهی مالکین  عزیز  هر دو خیابان از اولویتها بوده و مشاور ترافیکی ما در حال تدقیق خیابان شمال سایت فرودگاه بوده که به  پیاده راه ساحلی وصل میشود که انتظار داریم انشاالله نماینده محترم  و دولت در این زمینه همکاری کنند.

امینی شاد با بیان اینکه سال آینده ۲۵۰ میلیارد تومان فعالیت های عمرانی در شهرداری رامسر انجام خواهد شد، یاد آور شد: برای احداث  خیابان ۱۶ متری حدود ده میلیارد تومان  و حدود ۲۰ میلیارد تومان زمین در  ضلع شرق و غرب تملک شد و خیابان ۱۶ متری به خیابان لاله وصل و قبل عید آسفالت خواهد شد.

شهردار رامسر با تاکید بر اینکه رامسر ویترین شهرهای ایران است، گفت: از دولت استدعا دارم نگاه ویژه ای برای زیر ساخت های شهر رامسر داشته باشد

وی خاطر نشان کرد: مردم ما سخاوتمند  و نجیب و صبور بوده و مشارکت جو هستند  که انتظار دارم دولت هم برای تأمین زیرساخت‌ها بر اساس نیاز  در کنار ما باشد.

وی بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری رامسر را ۴۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: پیش بینی شده که ۲۵۰ میلیارد تومان جهت کارهای عمرانی هزینه شود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0