• ساعت : ۰۶:۳۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۱۱ 
  • کد خبر : ۷۸۵۴
روابط عمومی شهردای رامسر/#پیگیری_درخواست

#پیگیری_درخواست

توسعه روزافزون شهرها و مسایل و مشکالت ناشی از  آن، شهرداری ها را از یک سازمان صرفاً خدماتی، تبدیل به سازمانی گسترده با ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تبدیل نموده است و روز به روز به نقش اجتماعی این نهاد مردمی رونق  بیشتر می دهد.

سازمانی که شهروندان، شریان اصلی و رگ های حیاتی آن هستند و عدم ارتباط  این رگ های حیاتی و سازمان، مشکل آفرین است و شهرداری ها ملزم به برقراری ارتباط  منطقی و تنگاتنگ با مردم هستند. بدون همکاری و مشارکت شهروندان، اداره مطلوب یک شهر تقریباً غیر ممکن خواهد بود.

در این میان برقراری ارتباط صحیح و تعامل منطقی با شهروندان، حائز اهمیت است. در همین راستا در پی انتشار تصاویری از موقعیت حادثه آفرین در فضای مجازی، این موضوع به مدیریت شهری و با  پیگیری ها و زحمات مجموعه شهرداری رامسر در اسرع وقت نسبت به درخواست این شهروند محترم که ترمیم دریچه کانال آب در چهار راه رمک بوده، اقدام گردید و قابل به ذکر است به دلیل فعالیت ادارات حفار متاسفانه دریچه کانال به سرقت رفته بود .

روابط عمومی شهرداری رامسر ضمن تقدیر و سپاس از شهروندان مشارکت جو و دغدغه مند در حوزه شهری، خواهشمند است که مشکلات،پیشنهادات،نظرات و انتقادات خود را از طریق سامانه مدیریت شهری ۱۳۷، مرکز ارتباط مردمی شهروندان با شهرداری رامسر در میان گذارند و یاری رسان ما باشند چرا که شهر خوب را شهروند خوب می سازد

۱۳۷ سامانه تلفنی آماده پاسخگویی

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0