شهرداری رامسر دوشادوش نیروهای مسلح در آمادهباش کامل است مصطفی گلجاری مقدم شهردار رامسر در گفتگو با روابط عمومی شهرداری عنوان نمود:
نیروهای شهرداری از جمله نیروهای آتش نشانی، خدمات شهری ،فضای سبز و سایر نیروهای اداری همزمان با شروع جنگ در آمادهباش صددرصد هستند و دوشادوش نیروهای نظامی و امنیتی در صف اول مقابله با حملات دشمن ایستادهاند.
سایر پرسنل بهویژه در حوزه خدمات شهری،آتش نشانی نیز در آمادهباش هستند و کلیه همکاران در حوزه استحفاظی خود مستقر بودند و همه آماده هستند که از موجودیت کشور و انقلاب دفاع کنند.